کد خبر: 204582
۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
طرح اصلاح قانون کنکور در دستور کار مجلس

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (اصلاح قانون کنکور) در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) نشست علنی امروز - سه شنبه ۲۸ شهریور ماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا مصری و با حضور ۲۰۰ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ با اصلاحات و الحاقات بعدی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت از گزارشگران فساد (اعاده شده از شورای نگهبان ) بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد راجع به استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد عدم اجرای قانون اصلاح و تغییر اساسنامه بانک های دولتی توسط هیات وزیران با توجه به گذشت ۱۶ سال از تصویب قانون توسط مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha