هفت ورزشگاه ایران در مسیر تجهیز به VAR

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دغدغه مردم دغدغه ماست و با دقت آنها را پیگیری می‌کنیم بیان کرد: اولین اقدام برای نصب VAR صورت گرفته است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) کیومرث هاشمی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از بخش‌های مختلف این مجموعه و روند بازسازی امکانات آن بازدید کرد.

او درخصوص مراحل آماده‌سازی اتاق VAR مجموعه ورزشی آزادی قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در جریان موضوعات قرار گرفتم و خواستم این اطلاعات به سمع و نظر مردم برسد. این اولین حرکت ما درخصوص نصب سیستم VAR بوده است و امیدوارم دغدغه و نگرانی مردم هم در این خصوص رفع شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان افزود: البته کارهای دیگری هم درخصوص نصب تجهیزات 7 ورزشگاهی که در لیگ برتر هستند انجام دادیم و دولت کمک‌های ارزی و ریالی خوبی به این موضوع تخصیص داده که در زمان خود به آنها اشاره خواهم کرد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا اولین حضور خود را با سیستم VARخواهیم داشت، خواستیم تا خانواده رسانه هم حضور داشته باشند تا بدانند ما به عنوان خدمت‌گزار مردم، دغدغه مردم را درک کردیم و موارد را با دقت پیگیری می‌کنیم، باید به این خواسته‌ها جواب داده شود و دولت هم از ورزش حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha