خبر مهم دریادار سیاری درباره شناورهای بدون سرنشین نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری گفت: شناورهای بدون سرنشین قطعا در ارتقای توان رزم ما موثر است. در ارتش همانند پهپادها به سمت شناورهای بدون سرنشین - شهپاد - حرکت کردیم و نیروی دریایی ارتش در حال انجام کار در این حوزه است و هر زمانی که نیاز باشد رزمایش شناورهای بدون سرنشین را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور کشورهای فرامنطقه‌ای جز ناامنی دستاوردی برای منطقه نداشته و این را تجربه ثابت کرده است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس، گفت: تامین امنیت تنگه هرمز برای عبور کشتی‌های تجاری کشورهای دنیا از توانمندی‌های برتر ایران اسلامی است که با کمک کشورهای منطقه این امنیت برقرار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای برقراری امنیت نیاز به حضور کشورهای فرامنطقه‌ای نیست، خاطرنشان کرد: حضور کشورهای فرامنطقه‌ای جز ناامنی دستاوردی برای منطقه نداشته و این را تجربه ثابت کرده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به سوالی در خصوص زمان برگزاری رزمایش شناورهای بدون سرنشین نیروی دریایی اظهار کرد: شناورهای بدون سرنشین قطعا در ارتقای توان رزم ما موثر است. در ارتش همانند پهپادها به سمت شناورهای بدون سرنشین - شهپاد - حرکت کردیم و نیروی دریایی ارتش در حال انجام کار در این حوزه است و هر زمانی که نیاز باشد رزمایش شناورهای بدون سرنشین را برگزار خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha