ارتش یکی از ارکان مهم امنیتی کشور می باشد

استاندار کرمان در آئین رژه روز ارتش در کرمان با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظان امنیت کشور می باشند، گفت: ارتش نیز یکی از ارکان مهم امنیتی کشور و حافظ امنیت مردم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز سه‌ شنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در کرمان که با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب ‌شرق ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امام علی(ع) سربازان را مایه عزت دین و امنیت مردم دانسته‌ اند.

وی افزود: امنیت نعمت بزرگی است؛ که تا از دست نرود قدر آن دانسته نمی‌ شود و نیروهای مسلح حافظ امنیت مردم در برابر دشمن هستند.

استاندار کرمان با اشاره به اتفاقاتی که در اوایل انقلاب برای ارتش رخ داد، عنوان کرد: در آن زمان امام راحل با هوشیاری ارتش را حفظ کردند و امروز ارتش یکی از ارکان مهم امنیتی کشور و از اولین ارگان هایی است که در زمان بحران‌ ها و بلایای طبیعی به امداد مردم می‌ آید.

فداکار بیان کرد: دشمن همواره تلاش‌های زیادی برای ناامنی جمهوری اسلامی انجام داده است، اما با هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی تا به الان نتوانسته کاری از پیش ببرد و اقدامات به موقع نیروهای نظامی همواره جلوی تهدیدهای دشمن را گرفته است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha