برپایی درمانگاه تخصصی هلال احمر زنجان به زائران حسینی در عمود ۶۶۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر این استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی(ع) در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  اعزامی خبرگزاری سلامت(طبنا)،حکمت اله‌هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در
اربعین امسال برای نخستین بار  اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی کرده است، اظهار کرد: این درمانگاه سطح ۲ در مسیر نجف به کربلا عمود ۶۶۶ آماده ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۲ نفر تیم تخصصی درمان در عمود مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این درمانگاه پزشکان متخصص اعم از اطفال، قلب،داخلی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، پرستار، تکنسین اورژانس، تکنسین  فنی داروخانه و سایر عوامل از امروز(۶ شهریور)شروع به ارائه خدمات درمانی رایگان به صورت شبانه روزی تا پایان اربعین حسینی خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این، همه امکانات، تجهیزات  و اقلام پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو  به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان زنجان در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

هاشمی تاکید کرد: ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر می شود تا در صورت نیاز، بیماران و مصدومان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی  فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha