مسی حالا بالاتر از همه است: پرافتخارترین تاریخ!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با قهرمانی در لیگز کاپ به همراه اینترمیامی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)اینترمیامی صبح امروز در دیدار فینال رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف نشویل رفت و موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و جام قهرمانی را به دست آورد.

این دیدار در وقت قانونی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و تک گل اینترمیامی را باز هم مسی به ثمر رساند تا روندش از زمان پیوستن به این تیم را حفظ و در تمامی دیدارها گلزنی کرده باشد.

این جام اهمیت بسیار زیادی به صورت شخصی برای این بازیکن داشت و نام او را با افتخاری تازه در تاریخ فوتبال دنیا به ثبت رساند، چرا که این چهل و چهارمین جامی بود که او در طول دوران فوتبالش به دست آورد و حالا به تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لقب گرفته است.

مسی پیش از این ۱۰ قهرمانی لالیگا، چهار لیگ قهرمانان، هفت کوپا دل ری، هشت سوپر جام اسپانیا، سه جام جهانی باشگاه‌ها، سه سوپر جام اروپا، جام جهانی، فینالیسیما، کوپا آمریکا، المپیک، جام جهانی زیر ۲۰ سال، دو قهرمانی لیگ یک فرانسه و یک سوپر جام فرانسه را در کارنامه داشت.

این اولین جامی است که این ستاره آرژانتینی با پیراهن اینترمیامی و در خاک آمریکا کسب کرده و خودش نقش مهمی را با به ثمر رساندن ۱۰ گل در هفت بازی در به دست آوردن این قهرمانی ایفا کرده است.

مسی حالا از دنی آلوز که پیش از این به صورت مشترک با ۴۳ قهرمانی در کنار او پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال بود گذشت و با ۴۴ جام رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت رساند که شاید سال‌ها طول بکشد که بازیکن دیگری بتواند به آن نزدیک شود.

این بازیکن پس از پایان این بازی جام بهترین بازیکن تورنمنت و همچنین بهترین گلزن این رقابت‎‌ها را هم از آن خود کرد تا نشان دهد که در ۳۶ سالگی هم هنوز تعیین کننده است و حضورش می‌تواند بدترین تیم فصل آمریکا را به قهرمانی غیر قابل مهار تبدیل کند.

مسی حالا بالاتر از همه است: پرافتخارترین تاریخ!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha