دریافت گذرنامه به صورت غیر حضوری امکان پذیر است

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا سامانه "پلیس من" را بهترین شیوه برای دریافت گذرنامه دانست و گفت: تمامی مراحل در این سامانه قابل اجرا و در صورت تایید ظرف مدت حداکثر ۵ روز گذرنامه زیارتی صادر و از طریق پست برای متقاضیان و زائران اربعین ارسال خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: شاهد استقبال بی‌نظیر مردم کشور برای حضور در اربعین حسینی هستیم که البته بار ترافیک صدور مجوز خروج و گذرنامه را افزایش داده است.

وی در پاسخ به انتقاد مردم از صف‌های طولانی در ادارات گذرنامه و مراکز پلیس +۱۰ گفت: تمامی مراحل ثبت مدارک و دریافت گذرنامه به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و ضرورتی برای حضور متقاضیان در مراکز مذکور وجود ندارد.

رئیس پلیس مهاجرات و گذرنامه فراجا سامانه "پلیس من" را بهترین شیوه برای دریافت گذرنامه دانست و افزود: تمامی مراحل در این سامانه قابل اجرا و در صورت تایید ظرف مدت حداکثر ۵ روز گذرنامه زیارتی صادر و از طریق پست برای متقاضیان و زائران اربعین ارسال خواهد شد.

سردار ذوالقدر زیرساخت سامانه و اپلیکیشن پلیس من را نیز قوی و آسان توصیف کرد و از مردم خواست تا حد ممکن از مراجعه حضوری خودداری کنند.

وی همچنین تاکید کرد که زائران نباید دریافت گذرنامه و مجوزهای خروج را به روزهای پایانی اربعین موکول کنند و برای جلوگیری از ترافیک زائران هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha