مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند /فعالیت۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوانند به شکل مساوی و مؤثر از خدمات مراکز بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمزه علی کوهساری ظهر روز یکشنبه(۲۲ مرداد ماه) در آئین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان استان زنجان، با اشاره به روز تشکل‌های مردمی  اظهار کرد: برای همه ما مایه افتخار است که در این مسیر قرار داریم و قطعا همانگونه که در تعالیم اسلامی هم به آن اشاره شده، هیچ خدمتی بالاتر از کمک به خلق خدا نبوده و چقدر خوب است که در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان قرار داریم.

وی خیرین و فعالان عرصه کار خیر را قهرمانان ملی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تحریم‌های اعمال شده و شرایط سخت، امروز ما افتخار می‌کنیم که در این برنامه هستیم و موج خدمت‌رسانی در کشور جاری و ساری شده و در شهر و روستا خیر و احسان انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه اساس اقتصاد مردم بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است، افزود: ۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است و این تعاون و همدلی جای شکر دارد.
کوهساری تاکید کرد: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوانند به شکل مساوی و مؤثر از خدمات مراکز بهره مند شوند.

وی واگذاری بخشی از فعالیت‌های کمک‌رسانی به دست مردم را از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد و گفت: ایجاد مرکز نیکوکاری در محله‌های کم برخوردار برای تسریع خدمت‌رسانی به محرومان، و با حضور داوطلبان و خیران با هدف جذب منابع خیران صورت می‌گیرد.

35 هزار خدمت به نیازمندان در سال گذشته ارائه شده است

در ادامه روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر رویکردهای کمیته امداد نگاه به موسسات خیریه و گروه‌های جهادی است، اظهار کرد: در این راستا سال گذشته اقدامات متعددی از قبیل۵۲ تفاهم نامه منعقد و ۳۵ هزار خدمت ارائه شد که همراهی سپاه در این اقدامات موثر بوده است و موسسات خیریه که کمک حال هستند.

وی با اشاره به کمک ۵۰ میلیون تومانی انجمن خیریه کلیوی تصریح کرد: برکتی که نام امام حسین(ع) دارد و در کنار اینکه استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی‌، دیار غواصان دریادل و بهشت خیرین است، ما این را در عمل دیدیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha