شهید سلیمانی، شخصیتی جامع و الگو در همه زمینه‌ هاست

استاندار کرمان ضمن تاکید بر برگزاری دوره‌ های مختلف تبیین ابعاد شخصیت شهید سلیمانی، گفت: قاسم سلیمانی یک شخصیت جامع، برجسته و الگو در همه زمینه‌ هاست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دومین دوره آموزشی مربی راوی مکتب شهید سلیمانی صبح چهارشنبه ۱۱ مرداد با حضور استاندار کرمان، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس و یاران و همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی پیشرفته کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و خیر مقدم به مهمانان و راویان حاضر در این دوره، افزود: برگزاری این دوره بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ چرا که شهید سلیمانی یک شخصیت جامع، برجسته و الگو در همه زمینه‌ هاست.

شهید سلیمانی، شخصیتی جامع و الگو در همه زمینه‌ هاست

وی اظهار داشت: دوستان و همرزمان شهید سلیمانی زنده و حاضر هستند و می‌ توان از این ظرفیت برای هرچه بهتر معرفی کردن شخصیت شهید سلیمانی استفاده کرد.

استاندار کرمان با اشاره به جامعیت شخصیت سردار دلها، افزود: "شهید سلیمانی" یک شخصیت مردم‌ دار، فرمانده مقتدر و زمان‌شناس بودند، به گونه ای که با دیدن اشک چشم یک کودک زانویان وی سست می‌ شد و در نقطه مقابل چنان اقتداری داشت، که لرزه بر تن دشمنان می‌ انداخت.

شهید سلیمانی، شخصیتی جامع و الگو در همه زمینه‌ هاست

فداکار ادامه داد: شهید سلیمانی در صحنه‌ صحنه‌ اتفاقات مختلف کشور نیز حضور داشت، لذا زمان‌ شناسی خوبی داشت و در کوتاه‌ ترین زمان در میدان های مختلف حضور پیدا می‌ کرد

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بودند و همیشه در صحنه‌ های مختلف بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت می‌ کردند.

استانداری کرمان

انتهای پیام /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha