واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی عنبرآباد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد، گفت: بمناسبت هفته بهزیستی، آیین افتتاح واگذاری ۳۰ واحد مسکونی و افتتاح ۴۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عباس سرحدی در این مراسم در توضیحاتی اظهار داشت : از ۳۰ طرحی که مورد بهره برداری قرار می گیرد، ۹ واحد شهری و ۲۱ واحد آن روستایی بوده، که از این تعداد ۲۶ واحد مربوط به خانواده های دارای معلولیت و ۲ واحد مربوط به خانواده های دارای دو معلول در خانواده و ۲ واحد مربوط به ایتام بوده است.

وی اذعان داشت : کمک بهزیستی به این خانواده ها جمعا ۲۵ میلیارد ریال به صورت بلا عوض بوده و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار این عزیزان قرار گرفته و متراژ هر واحد نیز از ۸۰ تا ۱۰۰ متر مربع بسته به شرایط مددجویان در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد، اضافه کرد: بمناسبت هفته بهزیستی و به منظور حمایت از جامعه هدف به هریک از مددجویان واجد شرایط در قالب مقررات موجود تسهیلات خود اشتغالی بین یک میلیارد ریال تا یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال پرداخت شده است.

به گفته سرحدی، طی یکسال گذشته در مجموع ۱۲۰میلیارد ریال به عنوان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به جامعه هدف متقاضی و واجد شرایط پرداخت شده، که از این تعداد ۴۰ طرح به مناسبت هفته بهزیستی مورد بهره برداری قرار گرفته است .

وی در تکمیل توضیحات خود افزود: عمده طرح های اشتغالزایی جامعه هدف این سازمان در زمینه های کشاورزی، خدمات، کسب و کارصنوف مختلف وفعالیت در حوزه دامداری بوده است.

شایان ذکر است؛ با حضور رئیس بهزیستی عنبرآباد، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و جمعی از دیگر مسئولین محلی؛ تعداد ۳۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد افتتاح و در اختیار آنان قرار گرفت؛ همچنین چهل طرح اشتغال زایی نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بهزیستی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha