پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار توسط کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲ هزار و ۵۴۸ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این سازمان و مجریان طرح اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه برخورداری از بیمه تأمین اجتماعی یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌ های تحت حمایت است که موجب بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی برای مددجویان می‌ شود، گفت: بهره‌مندی از بیمه تأمین اجتماعی موجب توانمندسازی و خروج پایدار مددجویان از چرخه حمایت کمیته امداد خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲ هزار و ۵۴۸ زن سرپرست خانوار تحت حمایت و مجری طرح اشتغال در استان خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۴۵ نفر از این افراد زنان سرپرست خانوار و مابقی مجریان طرح اشتغال هستند؛ که طی سه‌ ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان حق بیمه آن‌ها توسط این نهاد پرداخت می‌ شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از بازنشسته شدن ۴۷ نفر از مددجویان از طریق بیمه تأمین اجتماعی و توانمندسازی پایدار از چرخه حمایت کمیته امداد در سال جاری و هم چنین بیش از ۴۰۰ نفر طی دو سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برخورداری از حقوق ماهیانه، از مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی برای مددجویان است.

کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha