درمان اضطراری باید تقویت می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه درمان اضطراری مغفول مانده است، گفت: حوزه درمان اضطراری در جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان باید با برنامه و ترسیم چشم‌انداز، تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمکت اله هاشمی در مراسم‌ تکریم و معارفه سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی به فعالیت های این حوزه اشاره کرد و افزود: این معاونت با توجه به نگاه پیش درمانی و درمان اضطراری که هلال احمر دارد، یکی از معاونت های مهم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هلال احمر در برخی حوزه ها متولی، برخی دیگر همکار و بخشی نیز پشتیبان است، اظهار کرد: در حوزه درمان و توانبخشی پشتیبان دولت و وزرات بهداشت هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی متولی هستیم و خدمات به جامعه هاف می دهیم، افزود: باتوجه به رسالت و اهداف سازمانی که حکم‌می کند در این بخش باید نیرو سازی انجام و بصورت قوی عمل کرده وتقویت شود.

هاشمی با بیان اینکه درمان اضطراری مفغول مانده است، افزود: حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی مهم و اثرگذار است که باید این حوزه با برنامه و ترسیم چشم‌انداز، تقویت شود.

وی افزود: باید نگاه به حوزه درمان اضطراری دو چندان شود و با هم افزایی بین همه واحدها شاهد تحول و پیشرفت باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر پویایی و تحرک در این مجموعه تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت دچار روز مرگی خواهیم شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه داروخانه تحولات شروع شده که باید در سایر بخش ها نگاه و روحیه تلاش و فعالیت در همه همکاران دیده شود.

وی بر ارتقا و نهادینه شدن سرعت فعالیت ها تاکید کرد و گفت: این‌مهم جزو رویکردهای اصلی محسوب می شود که باید در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی از ظرفیت و تجارب بازنشستگان برای ارتقای مجموعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha