آغاز «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با بهره گیری از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، روح اله صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف بهره گیری از ظرفیت های معنوی ایام محرم و صفر در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» آغاز شد.

وی افزود: اجرای پویش نذر امسال من حمایت از یک یتیم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در قالب آن حمایت از ایتام عزیز و فرزندان محسنین انجام می‌شود.

مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی زنجان، تصریح کرد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

صالحی از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرده و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام این نهاد را بر عهده داشته باشند.

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی در قالب طرح اطعام حسینی

وی در ادامه با اشاره به توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی، بیان کرددر قالب طرح اطعام حسینی ۴۰ هزار پرس غذای گرم و یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان: خاطر نشان کرد :
  این طرح از آغاز ماه محرم در زنجان آغاز شده و در
زمان حاضر ۲۱ آشپزخانه در قالب این طرح فعال است
 
صالحی  با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اطعام حسینی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان است، اضافه کرد: این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حامی‌یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است، اضافه کرد: ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح پایگاه‌های حامی یابی در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی دایر شد، افزود: مادران حاضر در این همایش ایتام عزیز و فرزندان محسنین را تقبل کردند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha