کد خبر: 200933
۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
عنایتی: انتظارمان کمک باشگاه‌هاست

رضا عنایتی برای بازی با ازبکستان و برگزار ی اردوی ترکیه در جلسه ای در فدراسیون فوتبال شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)سرمربی تیم زیر۲۳ سال ایران امروز بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال راضی به نظر می رسید:" جلسه خوبی در فدراسیون با آقایان تاج، کشوری فر و ممبینی داشتیم. قصدمان این بود برنامه ریزی ها را انجام برای بازی با ازبکستان و اردویی که چند روز دیگر در ترکیه خواهیم داشت انجام دادیم."

اردو ترکیه
"۱۰ روز اردو داریم و سه بازی دوستانه انجام می دهیم. بعد از آن بازیکنان در اختیار باشگاهها خواهند بود تا یکهفته قبل از بازی باازبکستان که بازی حساسی است. همه باید تلاش و کمک کنند با قدرت در این بازی شرکت کنیم."

چالش باشگاه ها و تیم امید
در این جلسه ای که داشتیم بحث بازیکنان هم بود تا اتفاقات سالهای گذشته دوباره رخ ندهد". در دوره های گذشته همزمانی بازیهای باشگاهی و رقابت های زیر ۲۳ باعث ناهماهنگی های زیادی می شد و باشگاهها گاهی حاضر نمی شدند بازیکنانشان را در اختیار تیم امید قرار بدهند:" برهه حساسی است.انتظارمان از باشگاهها اینست کمک کنند تا در هر دو جام با قدرت جلو برویم و از سهمیه مان استفاده کنیم. انشالله بعد از مقدماتی در ازبکستان اگر از گروه بیاییم بالا شرایمان خوب می شود و آن وقت ۴-۵ ماه زمان داریم تا خودمان برای مرحله نهایی آماده کنیم."

سه بازیکن بزرگسال
باتوجه به لیست ۵۰ نفره ای که داشتیم نتوانستیم هنوز بازیکنی را جابه جا کنیم. نامه نگاری هایی انجام دادیم تا بتوانیم دو اسم جدید بدهیم یا دوبازیکن را برگردانیم که تا الان هنوز موفق نشده ایم.

دستیار خارجی و ایرانی
یک دستیار خارجی ظرف چند روز آینده به ما اضافه می شود. دو سه گزینه داریم و در حال انجام صحبت های نهایی هستیم. ظرف همین روزها تکلیف دستیار خارجی هم مشخص خواهد شد و او در اردوی ترکیه به ما ملحق می شود. همچنین قرارداد دستیاران ایرانی هم آماده شده و در مرحله نهایی است و امیدوارم ظرف دو سه روز آینده این مساله هم انجام شود. جواد منافی و میثم رضاپور هم با ما هستند و فقط داوود فنایی به خاطر مسایل شخصی از تیم جدا شد. همانطور که گفتم دستیار خارجی هم به کادر اضافه می شود.

ضمانت اجرایی باشگاهها
با آقای ممبینی صحبت کردیم. همه همکاران قبلی من در تیم امید کاربلد بودند اما اتفاقاتی افتاد که در نهایت به موفقیت نرسیدند. واقعیت اینست که ابزار مربی بازیکن است. سعی داریم اتفاقات گذشته این دوره نیفتد. سازمان لیگ بشدت پیگیری می کند که مشکل بازیکن نداشته باشیم. حتی خود آقای تاج هم روی حل این مساله مصر بودند. ما باید ظرف یکی دو روز دیگر لیست ۲۲ نفره را برای هانگژو ارسال کنیم و این اسامی هر اتفاقی بیفتد قابل تغییر نیست. این یعنی هربازیکنی نیاید نمی توانیم جابه جایی انجام بدهیم و تیم ضعیفی خواهیم بود.

جلسه با سرمربیان باشگاهها
ما همه دوستان را دعوت کرده بودیم، نامه ها هست اتوماسیون شده، متاسفانه ده یازده نفر آمدند. مشکل ما اینست وقتی اتفاقی می افتد همه کارشناس می شویم اما قبلش نمی آییم که اگر مشکلی هست حلش کنیم. من در این جلسه خیلی یاد گرفتم از دوستانی که آمدند. ببیند در شش هفت روز گذشته ۱۰۰ بازیکن را دیده ام . لیگ امیدها و کشوری را دیدم و از بینشان -۶-۷ بازیکن درآوردیم با خودمان به ترکیه می بریم.ما بیکار ننشستیم. می خواهیم از تمام ظرفیت فوتبال ایران استفاده کنیم. می خواهیم بهترین ها را در تیم داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha