کد خبر: 200850
۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
آیا حقوق بازنشستگان تغییر می‌کند؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست با نمایندگان کانون بازنشسته مازندران با اعلام این خبر گفت: در بخش درمانی بازنشستگان قسمتی از بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، تُرکی افزود: ۷ هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص بازنشسته اختصاص یافت که هر بازنشسته بیمار خاص در هر مرکز درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان معاف پرداخت هزینه هستند و مابقی هزینه‌ها از بیمه تکمیلی استفاده می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: هر بازنشسته‌ای در هر استانی می‌تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان مرتبط و کانون در جهت استفاده از مراکز رفاهی بهره‌مند شود.

وی افزود: این صندوق یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر عضو دارد که مازندران با ۸۵ هزار نفر رتبه سوم در کشور دارد اما هیچ راهکاری برای برون رفت مشکلات صندوق بازنشستگی در برنامه هفتم ارائه نشده است.

منبع:تعادل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha