کد خبر: 200672
۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
افتتاح بیمارستان غدیر به زودی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی غدیر در کنار بیمارستان شهدای تجریش که در ۱۳ طبقه احداث شده است، به زودی توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا) بهروز رحیمی در این خصوص اظهار داشت: بیمارستان‌های شهدای تجریش و غدیر در مجموع با یکهزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۱ هزار تخت بیمارستانی و بیش از چهار پروژه بهداشتی در کشور در حال ساخت است که این موضوع از لحاظ شاخص‌های جمعیتی و جغرافیایی در بین کشورهای منطقه سرآمد است.

رحیمی گفت: کارگاه بزرگی از سازندگی در نظام سلامت در حال فعالیت است و در دوران فعالیت دولت سیزدهم نیز ۱۵ هزار تخت بیمارستانی تحویل داد شده و نزدیک به ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در استان تهران در حال تکمیل است.

وی با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم انقلاب در فرمایشات ابتدای امسال در جوار حرم مطهر رضوی از عملکرد حوزه سلامت به ویژه در بخش بیمارستان سازی، اظهار داشت: اولویت وزارت بهداشت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در این راستا پروژه‌های بیمارستانی متعددی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و این موضوع در امسال نیز ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ پروژه آموزشی و بیش از ۳۰ هزار تخت خوابگاهی در دست ساخت است و دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به پروژه‌های نظام سلامت دارد که انعکاس این اقدامات به‌عنوان نمونه‌های موفق در کشور ضروری است.

منبع:ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha