ثبت نام ۸۶۰ نفرزنجانی در مسابقات قرآن کریم/ ثبت نام تا ۱۶ خرداد ادامه دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: تاکنون ۸۶۰ نفر در استان زنجان بر اساس رشته در چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

حجت‌الاسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، با بیان اینکه تاکنون ۸۶۰ نفر در سطح استان زنجان در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: این دوره از مسابقات ویژه برداران و خواهران بالای ۱۸ سال بوده ودر بخش‌های آوایی انفرادی، گروهی و بخش معارفی عمومی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۶۱۶ خانم و ۲۴۴ آقا در سطح استان ثبت نام کرده اند، افزود: بیشترین ثبت نام کنندگان از شهر زنجان و کمترین آن شهرستان ماهنشان است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف استان زنجان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری است، بیان کرد: امیدواریم تا مهلت تعیین شده شاهد ثبت‌نام همه نخبگان قرآنی و قرآن آموزان سطح استان باشیم و آمار ثبت نامی ها از هزار نفر عبور کند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: مرحله شهرستانی مسابقات اواخر تیرماه سال جاری برگزار می شود و مرحله استانی نیمه دوم مرداد ماه برای استان زنجان و رشته های معارفی نیز اواسط مهرماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان قرآنی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی مسابقات به آدرس https://www.quraniran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ نوری


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha