شهرهای برتر استان کرمان در جشن گلریزان اعلام شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با تقدیر از حمایت ها و مشارکت های مردم خیّر استان کرمان گفت: شهرهای جیرفت، ماهان و عنبرآباد سه شهر برتر استان کرمان از نظر کمک های مردمی در جشن گلریزان امسال بودند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید حجت الله موسوی با تقدیر از حمایت ها، همراهی ها و مشارکت های انجام شده مردم خیّر استان کرمان به منطور برگزاری جشن های گلریزان، گفت: میزان برآورد انجام شده برای آزادی ۲۴۲ مددجوی جرایم غیرعمد استان کرمان ۳۵ میلیارد تومان بوده است؛ که تاکنون ۱۶ میلیارد تومان به حساب ستاد دیه استان کرمان واریز شده است.


وی افزود: تعهدات‌ بنگاه های اقتصادی استان کرمان ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است؛ که تاکنون بخشی از آن واریز شده و امیدواریم به زودی مابقی تعهدات نیز وصول شود.


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان های جنوب استان کرمان؛ جشن های گلریزان به خوبی برگزار و مردم نیز همراهی بسیار خوبی داشته اند و شهرهای جیرفت و عنبرآباد و در بین بخش های استان نیز بخش ماهان حضور بسیار پررنگی در حوزه برگزاری جشن های گلریزان استان داشته اند.


موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۲ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان وجود دارد، بیان کرد: پیش بینی می شود؛ که ۳۰ میلیارد تومان در قالب جشن های گلریزان جمع آوری شود.


وی ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان تعهدات خیّران را داشته ایم؛ که بیش از ۱۴ میلیارد تومان وصول شد و بر این اساس میزان وصولی های سال جاری نسبت به سال قبل رشد داشته است‌.


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان کرمان به زودی آزاد می شوند؛ که از این تعداد ۲۸ نفر مربوط به مهریه هستند و در مجموع ۱۴۴ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان تخفیف بدهی حاصل شده است.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha