فرماندار گراش: عزت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداست

فرماندار شهرستان گراش گفت : عزت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداست

به 'گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، محمود طاهرزاده فرماندار گراش با حضور در منزل شهید والامقام حبیب الله غلامی از شهدای کارگر این شهرستان، با خانواده معظم این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گراش با تبریک هفته کار و تجلیل از مقام کارگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: عزت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداست و همه قدردان جانفشانی شهیدان والامقام هستیم.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه تکریم و خدمت به خانواده معظم شهدا افتخاری بزرگ است، تصریح کرد: شهیدان و ایثارگران برکت و ثروت حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دیدار و سرکشی از این عزیزان، انگیزه خدمت و تلاش را در بین مسئولین دوچندان می‌کند.

وی خانواده شهیدان را الگوی صبر و بردباری در جامعه دانست و گفت: شهدا با ایثار و فداکاری های شجاعانه در راه حفاظت و حراست از میهن اسلامی جان شیرین خود را تقدیم اسلام کردند

نماینده دولت سیزدهم در شهرستان گراش با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم.

علی رمضان پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش گفت: شهید حبیب الله غلامی در سن ۱۷ سالگی به جبهه اعزام شد و در سن ۲۱ سالگی در پنجم دی ماه ۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha