جذب بیش از ۵ هزار حامی جهت ایتام و محسنین استان کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از جذب ۵ هزار و ۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۷۲ هزار حامی خیر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از این ایتام و فرزندان خانواده‌ های نیازمند حمایت می‌ کنند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال، ۵ هزار و ۳۱۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌ نام کرده‌ اند و حمایت ۷ هزار و ۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم.

عسکری نژاد، تصریح کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

وی، خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌ توانند با مراجعه به سایتekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌ نام کرده و حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را به عهده بگیرند.

اداره کل کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha