پیام فرماندار لامرد به مناسبت آغاز هفته گرامی داشت کارگر

کارگران سرمایه های ارزشمند برای شکوفایی جامعه ای هستند که قدردانی از این قشر عظیم وظیفه ای همگانی برای یکایک آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، احمد خضری فرماندار شهرستان لامِرد بمناسبت آغاز هفته کارگر پیامی صادر کرد در این پیام آمده است : در همه دنیا جوامعی که در حال پیشرفت و ترقی هستند، هنرمندی کارگران و تعهد آنان در قبال جامعه و سخت کوشی آنها در هنگام کار تلاش،باعث شده است تا چرخ های تولید به گردش در آید و آرامش به خانه ها و خانواده ها برسد.

کشور عزیز ما یعنی ایران اسلامی نیز با دستان توانمند کارگران زحمتکش در همه عرصه ها، کارگاههایی از خدمت را برپا کرده است و قشر متعهد کارگر، همچون موتورهای پیشران جامعه خود را وقف آبادانی میهن کرده اند.

آنچه مسلم است جامعه کارگری کشور با فهم دقیق و درست از موقعیت حساس کشور عزیزمان،ایران اسلامی،با خلق حماسه های بزرگ تحریم های ظالمانه را در هم شکسته اند و مردانه در مقابل دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم عزیز ایران ایستاده اند.

شهرستان صنعتی لامرد نیز با الگو قرار دادن جوامع پیشرفته و پیشران در عرصه کار و خدمت ،توانسته است همچون نگینی درخشان در جنوب استان فارس ،در ایجاد تولید و اشتغال میدان داری کند و سرمایه های توانمند کشور را بارور سازد.

وجود کارخانه ها و کارگاههای بزرگ تولیدی در این شهرستان که با دستان توانمند کارگران عزیز ما چرخ های آن به گردش در آمده است،تا آنجا که بزرگان، از لامرد به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور یاد میکنند تا جایی که استفاده از لفظ عسلویه دوم کشور حرفی گزافه نیست ،بلکه شاید بیشتر هم باشد

اینجانب فرا رسیدن هفته کارگر را به همه عزیزان در جامعه کارگری که در گرمای طاقت فرسای جنوب، رنج را بر خود تحمل میکننند تا لقمه نان حلالی را به منزل ببرند تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

قطعا فراهم نمودن شرایط بهتر معیشتی ویژه کارگران عزیز و سهیم شدن آنان در نعمت های بیکران خداوند متعال و خدمت به این عزیزان منتهای آرزوی ماست



احمد خضری
فرماندار لامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha