تلاش جهت رفع مشکلات کم آبی در شهرستان سیرجان

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان گفت: با توجه به سیاست‌ های دولت‌ در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت‌ رسانی مطلوب به آنها، پیگیری و رفع موانع آنها و رفع مشکلات کم آبی روستاها و شهر سیرجان به صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگلری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان سیرجان تاکید کرد: منابع آب شرب صرفا بایستی جهت استفاده خانگی و شرب استفاده گردد و برای مصارف کشاورزی و آبیاری باغات مجاز نمی باشد.

وی؛ ضمن تشکر از تلاشهای مجدانه شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان، خواستار تامین منابع آبی و اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی، و همچنین برخورد جدی با استفاده کنندگان غیر مجاز حوزه آب شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان با تاکید بر اینکه شورای اسلامی و دهیاری نظارت بیشتری در توزیع عادلانه آب شرب داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به تداوم خشکسالی و شروع فصل گرما که باعث روند افزایشی مصرف آب شرب شده، تنها راه مقابله با کم آبی، مدیریت مصرف و پرهیز از استفاده آب شرب جهت مصارف غیرخانگی است.

بیگلری تصریح کرد: در راستای رفع تنش آبی برای روستاهایی که با قطعی و کمبود آب روبرو هستند مقرر شد، جانمایی و تعیین محل حفر چاه توسط اداره منابع امور آب شهرستان و حفر چاه و توسعه شبکه توسط آبفا انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌ های دولت‌ در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت‌ رسانی مطلوب به آنها، پیگیری و رفع موانع آنها و رفع مشکلات کم آبی روستاها و شهر سیرجان به صورت جدی در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha