بهره مندی ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار بمی از نعمت آب شرب سالم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ گفت: به همت سپاه پاسداران استان کرمان و به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛ عملیات آبرسانی به ۳۰ روستا در بم انجام شد؛ که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار و ۲۱ هزار نفر از این نعمت آب برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی بم اظهار کرد: بسیج سازندگی که در سال ۱۳۷۹ به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد؛ نهالی عظیم است که هم اکنون جهت کمک به محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفته است و امروز با حضور همه بسیجیان و دستگاه های اجرای به یک درخت تنومند جهت کمک به محرومیت زدایی و دستگاه های خدمت رسان کار تبدیل شده است.

وی افزود: امروز در شهرستان بم پروژه های متعددی به بهره برداری رسید و مردم عزیز مناطق روستایی از این نعمات متنعم شدند؛ خصوصا تنش آبی که مشکل اصلی استان خصوصا مردم شهرستان بم بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز به ۳۰ روستا آبرسانی انجام شد؛ که شامل بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و ۲۱ هزار نفر از این نعمت آب برخوردار شدند.

فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: افتتاح سوله هزار متری ۹ دی شهرستان بم از جمله پروژه های عمرانی بود که جهت برنامه های ورزشی و فرهنگی در اختیار جوانان این مناطق قرار گرفت.

سردار نظری در ادامه افتتاحیه های امروز به افتتاح مرکز مشاوره ای در همه زمینه های تحصیلی، بهداشت روان، علمی و ... اشاره و بیان کرد: ساخت ۹۶ سرویس بهداشتی و ۸ پایگاه مقاومت بسیج از جمله مواردی هستند؛ که امروز به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: سرویس های بهداشتی بیشتر در مناطق محروم و مناطقی که صعب العبور بودند و ماشین آلات مهندسی امکان کار در این مناطق را نداشت انجام شد و بسیجیان عمده کار و انتقال لوله ها را با دست انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha