زنجانی ها شجره نامه خود را در سهیم ببینید

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان زنجانی  می‌توانند از طریق سامانه سهیم  شجره نامه خانواده خود را مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مهدی ژاله چیان با اشاره به امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات الکترونیک، شهروندان زنجانی می‌توانند از طریق سامانه سهیم به نشانی sahim.sabteahval.ir از اطلاعات خانواده و شجره نامه خود را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک مبتنی بر موبایل نیز طراحی و ارائه شده و در دسترس عموم قرار دارد، خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان میتواند از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی و درخواست تغییر نام بهره مند شوند.

رئیس ثبت احوال استان زنجان افزود: این سامانه همزمان بصورت مستقل در نشانی sahim.sabteahval.ir درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور و نیز پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس می باشد.

ژاله چیان با اشاره به اینکه این سامانه با مبنای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به خانواده‌های ایرانی راه اندازی شده است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ثبت نام در این سامانه بخشی از شجره نامه خود را شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود را مشاهده نمایند.

وی با اشاره به اینکه این درگاه با توجه به سطح احراز هویتی انجام شده و در دسترس می باشد افزود: این درگاه الکترونیکی شامل پایگاه اطلاعات خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی، ثبت تغییر نشانی، درخواست تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیداشده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات و قوانین و مقررات است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha