استقرار بیش از ۱۹۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان زنجان

مدیرکل کمینه امداد استان زنجان، گفت:  در روز عید فطر  یک هزار و ۹۰۸ پایگاه به منظور جمع آوری زکات فطره وکفارات درمناطق مختلف زنجان مستقرمی شوند.

گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، روح‌اله صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان جمع آوری زکات فطره و کفارات مومنین روزه دار با محوریت شورای زکات است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد برای پوشش حداکثری در حوزه ساماندهی زکات فطره و ایجاد بسترهای لازم برای افزایش دسترسی مؤمنین در روز عید فطر برای پرداخت زکات فطره، افزود: جهت بهره مندی بیشتر از زکات فطره مومنین روزه دار در امور معیشت نیازمندان، جمع آوری زکات فطره ۸۰۰ پایگاه برای این منظور در استان دایر می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در رابطه با نحوه هزینه کرد وجوهات زکات فطره، گفت: زکات فطره جمع آوری شده در همان روز عید فطر به حساب نیازمندان واریز و بر اساس موازین شرعی وجوهات جمع آوری شده در همان منطقه هزینه می شود.

صالحی با بیان اینکه علاوه بر استقرار صندوق‌های جمع آوری زکات فطره بسترهای الکترونیکی و غیر حضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است، گفت: کد دستوری#۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۵۰۰۶۲۷۶۱ برای واریز وجوه فطریه سادات پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha