شهید حاج قاسم سلیمانی تنها شهید غیر فلسطینی راه قدس بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه کشور امروز همزمان با روز قدس و در جمع مردم کرمان، گفت: "شهید حاج قاسم سلیمانی" تنها شهید غیرفلسطینی قدس است؛ که جریان مبارزه فلسطینی آن را با صدای بلند اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار «رمضان شریف» امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مردم دیار کریمان؛ با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در هزار شهر کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز مسیرهای منتهی به نماز جمعه، شرایط مردم فلسطین را برای ما تبیین و تشریح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین با وجود همه مشکلات و سختی‌ها در صحنه رزم و دفاع از آرمان‌ های خود حاضر هستند، گفت: امروز تصاویر شهدای برجسته فلسطین که در عملیات‌ های اخیر به شهادت رسیدند، نمادها، نمودها و تابلوهای جدی این مراسم خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما پیروان مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» سیدالشهدای جبهه مقاومت همچنان مصمم هستیم؛ که راه این شهید بزرگوار را ادامه بدهیم، ادامه داد: امروز شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی در نزد روح مطهر این شهید بزرگوار پیمان بستند، که راهی را که او آغاز کرده به ویژه تداوم توانمندسازی جبهه مقاومت را ادامه می‌ دهند.

سردار رمضان شریف, با اشاره به اینکه برنامه‌ ها و نشست‌ های متعددی در کرمان برای تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است، عنوان کرد: بخش عمده‌ ای از این برنامه‌ ها معطوف به جبهه مقاومت و در نوک پیکان آن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس است.

وی، با بیان اینکه امروز شاهد حضور تعداد زیادی مهمان خارجی از جبهه مقاومت در کرمان هستیم که برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، تصریح کرد: حاج «قاسم سلیمانی» تنها شهید غیرفلسطینیِ قدس است؛ که جریان مبارزه فلسطینی آن را با صدای بلند اعلام کرد.

رئیس ستاد انتفاضه کشور، با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان با عنوان شهید قدس نام بردند، افزود: این مهم نشان از اهمیتی است که مردم فلسطین به نیروی قدس سپاه و همین طور به شخصیت و مکتب شهید سلیمانی دارند.

سردار رمضان شریف؛ با بیان اینکه امروز در پایتخت مقاومت جهان اسلام برنامه‌ های متعدد فرهنگی و اجتماعی برای تبیین روز قدس و چرایی تداوم حمایت ما از مردم فلسطین در جریان است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم پیام روشن و واضحی در حمایت از مردم فلسطین از محل آرامگاه شهید سلیمانی مخابره شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha