تبدیل مجموع شبکه سیمی برق ایجرود به کابل خود نگهدار تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری کل شبکه های سیمی  شهرستان ایجرود با کابل خودنگهدار تعویض خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پیام جوادی، در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان ایجرود، با بیان اینکه این شهرستان حدود ۲۰ هزار مشترک برق دارد اظهار کرد: از این تعداد حدود ۸۰درصد را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۱درصد اعتبارات از محل عوارض برق روستایی کل استان به شهرستان ایجرود اختصاص یافت، افزود: همچنین شبکه های توزیع برق ۲۳ روستای این شهرستان نیز اصلاح وبهینه سازی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق توانیر استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع کل شبکه های سیمی شهرستان ایجرود ۶۰ درصد از شبکه ها به کابل خودنگهدار تجهیز شده است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری کل شبکه های سیمی این شهرستان با کابل خودنگهدار تعویض خواهد شد.

جوادی خاطر نشان کرد: با اجرای این سیستم در شبکه برق، از سرقت کابل‌ها جلوگیری شده و می‌توانیم برق مطمئن و پایداری را به مشترکان ارائه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه‌های گرم سال و لزوم مدیریت مصرف برق گفت: همه مشترکان برق اعم از خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف باید در صرفه‌جویی انرژی کوشا باشند تا پیک بار تابستان را با موفقیت سپری کنیم.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha