رشد تولید نیاز محور در حوزه تجهیزات پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر گسترش فعالیت های گروه مپنا در حوزه تولید کالاهای سلامت محور متناسب با نیازهای نظام سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام عین اللهی، در جلسه ای که با حضور مدیر عامل گروه مپنا و مدیران شرکت توسعه بهداشت و سلامت این گروه (تبسم) برگزار شد، بر توسعه فعالیت های مپنا در حوزه سلامت تاکید کرد و افزود: مطابق شعار سال ۱۴۰۲ که تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری است، باید در مسیر رشد تولید گام برداریم.

وی بر احصای نیازهای حوزه سلامت در زمینه تجهیزات پزشکی تاکید کرد و گفت: واحد های تحقیق و توسعه (R&D) مپنا می توانند با همکاری کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیازهای حوزه سلامت را به طور هدفمند دنبال کنند تا تولید در بخشی متمرکز شود که نیاز و ضرورت بیشتری وجود دارد.

گفتنی است، گروه مپنا از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در حوزه سلامت آغاز و شرکت توسعه بهداشت و سلامت (تبسم) را با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و پزشکی تأسیس کرده است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی از جمله سی تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی، دستگاه اکسیژن ساز و سایر تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی فعالیت می‌ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha