ضیافت افطاری ۲ هزار نفری از اقشار محروم و نیازمند در زنجان برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری ۲ هزار نفری  از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند عادی، توسط مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، همزمان با ماه مبارک رمضان ۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند عادی، در ضیافت افطاری مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل ع که با همکاری کمیته امداد استان در حسینیه ثارالله زنجان برگزار شد شرکت کرده و متنعم شدند.

مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان، با اعلام این خبر گفت: تلاش می‌کنیم در طول ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت ۴ آشپزخانه مستقر در زنجان و مشارکت خیرین، تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم، بین نیازمندان توزیع شود.

علی جعفری اظهار داشت: توزیع غذای گرم در سه تا چهار روستای محروم نیز انجام می‌گیرد.

مدیر مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان، در ادامه ضمن اشاره به سایر فعالیت‌های این مرکز، با بیان اینکه سرکشی به نیازمندان و تهیه سبد معیشتی برای آنها از جمله فعالیت‌های این مرکز در طول سال است تصریح کرد: سبد معیشتی اهدائی در ماه مبارک رمضان به ارزش ۷۰۰ هزار تومان است.

جعفری همچنین از اجرای طرح نان مهربانی توسط این مرکز خبر داد و گفت: در طول ماه رمضان روزانه ۵ هزار قرص نان در قالب طرح نان مهربانی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار عادی اهدا می‌شود.

وی افتتاح نانوایی وقفی به این مرکز برای اجرای طرح نان مهربانی در اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و حجت الاسلام خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان را از جمله اقدامات انجام گرفته در این مرکز عنوان کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) همچنین اظهار داشت: اعزام ۲۰ زوج جوان از خانواده‌های محروم برای زیارت مشهد مقدس، از دیگر برنامه‌های آتی این مرکز است.

جعفری خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست و خیر میتواند هدایای نقدی خود را به شماره کارت
۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۳۹۱۵۵ مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع)زنجان واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha