توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندرانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت کم نظیر داوطلبان در پشتیبانی و تدارک مقدمات اجرایی طرح های نوروزی ۱۴۰۲ این جمعیت در سطح استان خبر داد.

به گزارش‌ خبرگزاری سلامت(طبنا) از مازندران؛ غلامی‌ گفت: یک هزار و ۸۷۲ داوطلب و خیّر جوان با انجام ۸ هزار و ۸۷ نفر- روز خدمت، در آماده سازی مقدمات اجرایی طرح های نوروزی جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران مشارکت کردند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران ارزش این خدمات را بیش از ۴۱ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا ۱۰۸ واحد داوطلب حقوقی و ۴۸۲ دستگاه خودروی داوطلبی با یک هزار و ۸ واحد خدمت، برای آماده سازی و پشتیبانی طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مازندران مشارکت فعال داشتند.

وی افزود: رئیس سازمان داوطلبان نیز ضمن حضور و شرکت در اختتامیه طرح نوروزی جوانان، از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشارکت بالای داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در نوروز امسال قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه به توزیع یک هزار و ۷۲۱ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۲میلیارد ریال و نیز ۶۴۰ بسته بهداشتی به ارزش ۷۶۸ میلیون ریال در بین مددجویان استان مازندران اشاره کرد و گفت: این برنامه در قالب طرح هلال رحمت و به مناسبت نوروز و ماه رمضان اجرا شد و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha