توزیع  بیش از ۱۴۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در قالب پویش ملی"هلال رحمت" یک هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد و  ۶۷۵ میلیون ریال بین خانواده های کم برخوردار این استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سید قاسم موسوی بااشاره به توزیع یک هزار و ۴۵۰ سبد معیشتی و غیرمعیشتی در میان نیازمندان به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این طرح طی ۱۹ روز گذشته در قالب پویش ملی هلال رحمت انجام شد که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۵۰ سبد معیشتی و ۲۰۰ بسته نیز غیرمعیشتی بود که در میان خانواده های کم برخوردار استان زنجان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبدهای معیشتی توسط معاونت داوطلبان انجام می شود، گفت: در این امر خیر ۱۵ نفر از خیرین و نیکوکاران استان و ۹۷ داوطلب هلال احمر استان مشارکت کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: ۸۰۰ بسته از سبدهای معیشتی در محلات هدف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار استان زنجان و ۴۵۰ بسته نیز در سایر مناطق محروم این استان توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha