حضور فعال هلال‌احمر در تمام حوادث و بحران‌ها بدون نگاه سیاسی و حزبی

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر هیچگاه تعطیلی ندارند و بدون نگاه سیاسی و حزبی اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمدحسن آصفری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در نشست ویدئو کنفرانس ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر گفت: هلال احمر همیشه در حال تلاش است تا مردم در امنیت کامل به سر ببرند و از حیث گرفتار شدن در تصادفات مشکلی نداشته باشند. اگر هم مشکلی برای مردم رخ بدهد نیروهای آماده هلال احمر به کمک آنها می‌شتابند.
آصفری در ادامه گفت: مجموعه‌هایی همچون هلال احمر همواره دست به کار و آماده خدمت رسانی به مردم هستند. هلال احمر به عنوان یک تشکل در تمام خانواده‌ها حضور دارد و افتخار مردم ما این است که جمعیت هلال احمر از دیرباز به عنوان یک مجموعه بدون نگاه سیاسی و جناحی در حال خدمت به ویژه در هنگام وقوع بحران‌ها است.
آصفری افزود: ما شاهدیم که داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر هیچگاه تعطیلی ندارند. هلال احمر ایران حتی در زلزله سوریه هم بدون نگاه سیاسی اقدام به امدادرسانی کرد. علی‌رغم اینکه بسیاری از کشورها به سوریه توجه نکردند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش مجلس در بودجه سال جدید، ۲ هزار میلیارد بودجه برای هلال احمر در نظر گرفت و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم این بودجه را به طور ۱۰۰ در صدی به هلال احمر در جهت حمایت از این مجموعه تخصیص دهد.
این نماینده مجلس یازدهم در حوزه ساماندهی کارکنان دولت نیز گفت: امیدواریم در طرح ساماندهی کارکنان دولت بتوانیم اقدامی را انجام دهیم که داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز مشمول این طرح بشوند.
آصفری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم هر مشکل دیگری که هلال احمر داشته باشد را در برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha