مانع زدایی ۵۷ بنگاه در مسیر توسعه اقتصادی استان فارس

رییس سازمان صمت فارس: درسالجاری گامهای خوبی برای افزایش تولیدات کیفی و توسعه اقتصاد استان برداشته شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیاء واحدهای تولیدی راکد به ریاست استاندار فارس ، با دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حضور اعضاء کارگروه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانکهای عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در چهارصد و نود چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت : دراین جلسه موضوعات ۵۷ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه تولید قند ، تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، کیت های تشخیص طبی، قوطی فلزی کمپوت و کنسرو، فرآورده های گوشتی گیاهی، بالابر و آسانسور ،تولید کمپوست و پرورش قارچ ، البسه و تجهیزات پزشکی ، اجاق گاز خانگی و... در خصوص موضوعاتی چون تخصیص آب، بخشودگی جرائم، موضوعات مالیاتی، گمرک، استمهال بدهی ، تقسیط بدهی و... مشکلات آنها بررسی و تصمیمات عملیاتی و اجرایی اتخاذ شد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در خصوص سه شنبه های حمایت از تولید و بنگاه های اقتصادی در جلسات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان افزود : در راستای رفع مشکلات از جمله تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت مستمر جهت بررسی و رفع موانع موجود در محل استانداری و یا در واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی جلسات متعددی برگزار می کند ، دراین جلسات و احدهایی که با مشکلات مالی، بانک و غیره مواجه هستند می توانند درخواست های خود را بصورت الکترونیکی از طریق سامانه و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این کارگروه ارائه کنند تا پس از بررسی کارشناسی و تخصصی نسبت به پرداخت تسهیلات و یا رفع موانع اقدام شود.
حمید رضا ایزدی با اشاره به اینکه درسالجاری گامهای خوبی برای افزایش تولیدات کیفی و توسعه اقتصاد استان برداشته شد اضافه کرد : اولویت دهی حل مشکل بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف و بسترسازی برای فعالیت بنگاه ها با تمام ظرفیت اشتغال و تکمیل ظرفیت تولید ، تسریع در راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی ورفع مشکلات مرتبط با اشتغالزایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha