انتخابات سومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان برگزار شد

سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان و اولین دوره انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان‌های استان برگزار و هیات رئیسه سومین شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان صبح یکشنبه ۱۴ اسفند ماه با حضور مدیران روابط عمومی سازمان‌ ها، ادارات کل، نهادها، شرکت‌ ها، شهرداری‌ ها، دانشگاه‌ ها و موسسات دولتی در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار و هفت عضو هیأت رئیسه، یک نفر بازرس و یک نفر خزانه‌ دار برای مدت دو سال مشخص شدند.

همچنین به صورت همزمان، اولین دوره انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان‌های استان نیز با محوریت ۹ فرمانداری در کرمان، شهربابک، جیرفت، سیرجان، زرند، بم، رفسنجان، بافت و کهنوج برگزار شد.

انتخابات سومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان برگزار شد

۹۳۵ نفر از مدیران روابط عمومی در سطح استان واجد شرایط رای و شرکت در این دوره از انتخابات بودند و در مجموع ۱۰ حوزه برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ ها، ۱۶۹ نفر برای هیات رئیسه، ۳۹ نفر برای بازرس و ۳۹ نفر برای خزانه‌ دار اعلام کاندیداتوری کردند.

با برگزاری انتخابات استانی و از مجموع ۷۳ رای اخذ شده، فهیمه جنگجوی با ۴۹ رای، محمد ثمری با ۴۷ رای، حمزه امیرمحمدی با ۴۶ رای، علیرضا ابوالحسنی با ۴۴ رای، عباس تقی‌ زاده با ۴۲ رای، موسی سالاری با ۴۲ رای و سعید صادقی با ۲۹ رای به عنوان هیات رئیسه و هوشنگ سعیدی با ۴۵ رای به عنوان بازرس و سعید امام‌ بخش با ۵۳ رای به عنوان خزانه‌ دار سومین شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha