شرایط اقتصادی امروز کشور تابعی از جنگ ترکیبی دشمن است

نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه به فضل خداوند متعال با همکاری دولت و مجلس از این توطئه ای که دشمن برای ما چیده است، عبور خواهیم کرد، گفت: بینی کسانی که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می کنند را به خاک خواهیم مالید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 8 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی عنوان کرد: متاسفانه همکاران عزیز ما خارج از آیین نامه هر فرصتی که ایجاد می شود، مباحثی را مطرح می کنند که موجب یأس و فضاسازی و گاهی موجب تخریب دولت می شود!

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید حواسمان به خط تبلیغاتی دشمن باشد، تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال این است که فضاسازی و جوسازی انجام دهد. اگر این تذکرات یکی یا دو تا بود، بنده هم تذکر نمی دادم، اما تعداد تذکرات بالاست.

وی تاکید کرد: خداوند باعث و بانی کسانی که اغتشاشات را راه انداختند و کسانی که سکوت کرده و بر علیه اغتشاشات موضع نگرفتند را نبخشد. این شرایط تابعی است از آن جنگ ترکیبی که اتفاق افتاد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم ادامه داد: به فضل خداوند متعال با همکاری دولت و مجلس از این توطئه ای که دشمن برای ما چیده است، عبور خواهیم کرد و بینی کسانی که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می کنند را به خاک خواهیم مالید./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha