حضور کمسیون پزشکی جانبازان در لامرد بابررسی ۲۰۰پرونده

رئیس بنیاد شهید لامرد گفت: کمسیون پزشکی۲۰۰ نفر از جانبازان در لامرد با استقرار اکیپی از پزشکان و کارشناسان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، عباس برزگر رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: کمسیون بدوی ایثارگران مدت ها است که در بنیاد شهید برگزار نشده بود که با پی گیری های صورت گرفته توسط واحد درمان این مهم محقق شد.

وی افزود: اکیپ تخصصی ۶ نفره که شامل پزشک و کارشناسان با زبده ترین نفرات تیم پزشکی که از مرکز استان به این شهرستان سفر کرده بودند قریب ۲۰۰ نفر از جانبازان کمسیون درصد جانبازی و پرستاری مجدد آنها برگزار شد.

او خاطر نشان کرد: در این کمسیون توانستیم درخواست های رزمندگان عزیز در خصوص درصد جانبازی را با کمک این پزشکان مورد بررسی قرار دهیم و منتظر نتایج کمسیون ها هستیم تا به بنیاد شهید شهرستان گزارش شود.

وی عنوان کرد: کمیسیون پرستاری و درصد جانبازی مورد بررسی قرار گرفته که به استان گزارش و سپس به کمسیون های تخصصی ارجاع داده خواهد شد. برزگر، با بیان این مطلب که آن عده ازجانبازان عزیزی که در بحث درصد جانبازی اعتراض و یا گلایه مند هستند یاد آور شد: امید است تا در آینده ای نه چندان دور کمسیون تخصصی انجام و به خواسته های خود برسند.

او در ادامه گفت: طبق لیست از قبل تعیین شده قرار بر حضور ۲۰۰ نفر در کمسیون بوده اما نفراتی که به هر دلیلی شرکت نکرده بودند کمسیون مجدداً قریب به ده روز دیگر برگزار خواهد شد. رئیس بنیاد شهید با بیان این مطلب که جانبازان زیر ۲۵ درصد صعب العلاج حق پرستاری دریافت می کنند تصریح کرد: در شهرستان لامرد قریب به ۸۰۰ نفر جانباز داریم که ۲۵۶ جانباز بالای ۲۵ درصد و مابقی افراد زیر ۲۵درصد می باشند ،که در این شهرستان ۷ نفر جانباز ۷۰ درصد داریم و ۳۵جانباز بالای ۵۰درصد که حق پرستاری دریافت می کنند.

خبرنگار/محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha