افتتاح طرح های حوزه ارتباطات و منابع طبیعی در کهنوج

مدیر اداره مخابرات کهنوج گفت: با حضور فرماندار کهنوج و برخی از مدیران این شهرستان؛ چندین طرح مخابراتی شامل چهار سایت همراه اول با قابلیت اینترنت ۴G و طرح های حوزه منابع طبیعی شامل احداث هفت سیل بند سنگی ملاتی جمعا با اعتبار ۳۹۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیسی با بیان اینکه چهار سایت اینترنت ۴G همراه اول در مناطق میدان پلیس، سفید مراد، چاه حاجی و چاه ریگان به بهره برداری رسید، گفت: برای افتتاح این طرح ها ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی مخابرات هزینه شده است.

وی افزود: این سایت ها هر کدام قابلیت اتصال ۱۰۰۰ نفر به طور هم زمان با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه تا شعاع ۶ کیلومتر را دارد.

در ادامه سعیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج هم در حاشیه افتتاح افتتاح ۷ سیلبند سنگی ملاتی عنوان کرد: این طرح ها با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده و کنترل سیلاب، پیشگیری و کاهش اثرات خشکسالی، جلوگیری از اثرات تشدید شونده خاک و تعدیل آن و جلوگیری از انتقال رسوب به مناطق پایین دست از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

فرماندار کهنوج نیز ابراز داشت: اجرای طرح‌ های آبخیزداری ضمن حفاظت از منابع آب و خاک نقش مهمی در اشتغال جوامع محلی دارد.

علی شعبانی اضافه کرد: افتتاح طرح‌ های آبخیزداری و آبخوانداری با تزریق منابع اعتباری از صندوق توسعه ملی می تواند شتاب بیشتری بگیرد و خطر بروز سیلاب‌ ها در منطقه را کاهش داده و مسیر کشاورزی پایدار را هموار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha