در کرمان دو بهشت کشاورزی و معادن وجود دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی «آگروفود ۲۰۲۳» گفت: در کرمان دو بهشت کشاورزی و معادن وجود دارد، سعی کردیم علاوه بر حوزه معدن به کشاورزی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن‌ زاده در حاشیه بازدید از سی‌ امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته_ ایران«آگروفود ۲۰۲۳» اظهار کرد: تنها استانی که به صورت گروهی در این نمایشگاه شرکت کرد، کرمان بود و این امر را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان در حوزه محصولات کشاورزی، امیدواریم در سال‌ های بعد با غرفه‌ های بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان، افزود: واحدهای تولیدی استان کرمان محصولات اختصاصی را ارائه می‌ کنند و ضرورت معرفی این واحدها هم در استان و هم در کشور احساس می‌ شود.

حسن زاده در ادامه بیان کرد: برخی از این واحدهای تولیدی حاضر در سی‌ امین نمایشگاه «آگروفود ۲۰۲۳» از افزایش قیمت اولیه و مسائل مرتبط با ارز سخن گفتند، در چهارچوب های قانونی؛ حمایت‌ هایی بین آن‌ ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت در اقتصاد امروز کار گروهی و اشتراکی است، گفت: در کرمان دو بهشت کشاورزی و معادن وجود دارد، سعی کردیم علاوه بر حوزه معدن به کشاورزی نیز نگاه ویژه‌ ای داشته باشیم و امیدوارم با کار گروهی آینده خوبی را برای استان و کشور رقم بزنیم.

گفتنی است؛ سی‌ امین نمایشگاه بین‌ المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته_ ایران «آگروفود ۲۰۲۳» در تهران در حال برگزاری است؛ که از استان کرمان ١٣ واحد در پاویون انجمن تخصصی صنایع همگن غذایی استان حضور دارند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha