جشنواره فیلم فجر می‌تواند بستر تعامل و گفت‌وگو میان هنرمندان، مردم و مسئولین باشد

رئیس بنیاد مستضعفان و تعدادی از فرزندان سرداران شهید، مهمانان خاص فیلم «غریب» در برج میلاد بودند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شب گذشته پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان همراه با مهدی همت، رسول عاصمی، حسین ستوده، مهدی دستواره، داود کریمی و احسان باکری فرزندان سرداران شهید ایرانی، در خانه جشنواره به تماشای فیلم «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی نشستند.
فتاح پس از تماشای این فیلم گفت: جامعه ایران برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش و همچنین گفت‌وگو میان اقشار مختلف مردم است.
وی افزود: رویدادهایی مثل جشنواره فیلم فجر می‌تواند بسترهای تعامل و گفت‌وگو میان هنرمندان، مردم و مسئولین در حوزه‌های مختلف را فراهم آورد.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ترسیم پرتره‌ای از زندگی سردار شهید محمد بروجردی در فیلم غریب، اظهار داشت: این فیلم می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از فیلمسازان و سازمان‌های دولتی باشد تا برای شرکت در جهاد تبیین و ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و به تصویر کشیدن سبک زندگی شهدا، فضای کاری خود را مشخص کنند.
فتاح تاکید کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند تا در حد امکانات خود از آثار سینمایی و محصولات هنری که در راستای حفظ آرمان‌ها و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی تولید می‌شوند حمایت کند و برای ادای دین به شهدا قدم بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha