ارسال ۶۰۰ هزار اثر به دبیرخانه ملی جشنواره "رفیق خوشبخت ما"

رئیس جمعیت هلال احمر در گلزار شهدای کرمان و در نمایشگاه عکس دستاوردهای جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۶۰۰ هزار اثر به دبیرخانه ملی جشنواره "رفیق خوشبخت ما" ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر پیرحسین کولیوند در گلزار شهدای کرمان و در نمایشگاه عکس دستاوردهای جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: امروز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قطعا شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را فدا کردند که پرچم نظام جمهوری اسلامی همیشه بالا باشد، افزود: امروز دیگر نظام سلطه در منطقه جایگاه ندارد و همه این‌ها از آثار خون شهدا و سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی است، برای پاسداشت خون شهدا، ما هم باید تا می‌توانیم به مردم و مستمندان خدمت کنیم و نجات جان انسان‌ها را ارج بنهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای جشنواره رفیق خوشبخت ما با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در این طرح از نگاه نهضت جهانی جمعیت‌ های صلیب سرخ و هلال احمر، رفتار و منش سردار دلها را بیان می‌ کنیم؛ چرا که ایشان یکی از الگوهای موفق برای ما محسوب می‌ شود و به عنوان یک الگوی شیعه به دنیا معرفی شده است و عشق و علاقه زائران به ایشان، بیانگر قبول این الگوی ارزشمند است.

دکتر کولیوند؛ با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ هزار اثر به دست ما رسیدهاست، عنوان کرد: از خودگذشتگی‌ های شهید سلیمانی، رسیدگی و کمک به مردم ایشان باید بیشتر و بهتر در جهان شناخته شود.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این مراسم گفت: تمام زحماتی که به پشتیبانی امدادگران کشیده می‌شود از وظایف ذاتی هلال‌ احمر محسوب می‌ شود که باید در کنار مردم باشیم و برایشان آرامش خاطر را به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دیروز پنجمین مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی استان کرمان در شهرستان سیرجان افتتاح شد و در سال آینده نیز در نظر داریم که چنین مجتمعی را در ریگان افتتاح کنیم و به بهره برداری رسانیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه همه این کارها بنیه مالی قوی می خواهد، افزود: در کنار پشتیبانی هلال احمر، حضور بنگاه‌ های اقتصادی در کرمان، نقش بسیار خوبی را در حمایت از هلال‌احمر دارند.

دکتر کولیوند، ادامه داد: این کمک ها و توجه به یاری رسانی به هلال احمر، نشان دهنده این است که نجات جان انسان، دغدغه افراد زیادی شده است.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این مراسم از پنج خانواده شهید و بنگاه‌های اقتصادی حامی جمعیت هلال احمر توسط رئیس جمعیت هلال احمر تجلیل شد.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha