افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای در شهرستان قلعه گنج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت خبرداد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، یک پایگاه اورژانس بین جاده ای ۱۱۵ در چاه لک قلعه گنج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی اصغر خیرخواه در آئین افتتاحیه این پایگاه اورژانس، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته در راه اندازی پایگاه های اورژانس در منطقه جاده های اصلی طبق استانداردها پوشش کامل دارد و پوشش جاده های فرعی هم در حال تکمیل شدن، است.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی پایگاه جاده ای چاه لک از در دستور کار قرار داشتن و راه اندازی چند پایگاه دیگر در قلعه گنج خبر داد و افزود: آرزوی ما سلامتی مردم است و امیدواریم که کمتر نیازی به ماموریت های اورژانس باشد، اما در عین حال این پایگاه برای خدمت رسانی به مردم راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: این پایگاه حدود ۱۲ کیلومتر از پایگاه شهری فاصله دارد و از لحاظ موقیعت جای بسیار مناسبی راه اندازی شد و این امکان که هم ماموریت های شهری و هم تصادفات جاده ای را پوشش دهد، وجود دارد.

دکتر خیرخواه خاطرنشان کرد: در جنوب کرمان ۳۹ پایگاه فعال ۱۱۵ داریم، که ۲۸ پایگاه جاده ای و ۱۱ پایگاه شهری است و با توجه به نیاز مبرم منطقه سال گذشته اورژانس هوایی جنوب کرمان نیز راه اندازی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha