تامین آب شرب شرکت های صنعتی کرمان از محل خط انتقال آب خلیج فارس

استاندار کرمان طی نشست با وزیر نیرو، با تشریح وضعیت تامین آب شرب استان کرمان خواستار تسریع روند اجرای طرح تامین آب شرب از محل خط انتقال آب خلیج فارس به شرکت‌ های صنعتی‌ این استان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان کرمان و وزیر نیرو که دوشنبه شب ۱۰ بهمن ماه برگزار شد، با تشریح وضعیت تامین آب شرب استان کرمان خواستار تسریع روند اجرای طرح تامین آب شرب از محل خط انتقال آب خلیج فارس به شرکت‌های صنعتی‌ شد.


وی؛ همچنین در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اجرای آزمایشی طرح بازار آب در استان اشاره و اظهار کرد: ما هم در استان کرمان آمادگی داریم در شهرهایی که قابلیت اجرای طرح را داشته باشند، اجرای آزمایشی آن را آغاز کنیم.


استاندار کرمان؛ همچنین بر لزوم تسهیل و ایجاد مشوق‌ هایی برای اجرای طرح‌ های تولید برق به خصوص در حوزه انرژی خورشیدی تاکید و بیان کرد: الحمدلله در استان کرمان از ظرفیت مناسبی برای توسعه انرژی‌ های تجدیدپذیر برخوردار هستیم و آمادگی داریم از روند سرمایه‌ گذاری در این بخش در استان حمایت کنیم.

فداکار؛ به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، با وزیر نیرو آخرین وضعیت طرح‌ های تامین آب و تولید برق در استان کرمان را بررسی کردند.

تامین آب شرب شرکت های صنعتی کرمان از محل خط انتقال آب خلیج فارس



علی‌ اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز در سخنانی با تاکید بر لزوم اجرای طرح تامین آب شرب شهرهای شمال استان از محل خط صنعت، به مدیران ارشد این وزارتخانه ماموریت دارد، تا مطالعه این بخش را به صورت یک طرح یکپارچه تکمیل کنند.


وی همچنین برای حل و فصل مشکلات مطرح شده درباره تامین آب بخش صنعت در شهرستان بافت و تامین آب شهرهای جنوبی استان کرمان نیز، ساز و کارهای رفع این مشکلات را با مدیران و نمایندگان استان بررسی کرد.


شایان ذکر است؛ در این نشست مدیران برخی از شرکت‌ های بزرگ صنعتی استان، مدیران صنعت آب استان و شماری از مدیران ارشد وزارت نیرو هم حاضر بودند و در این نشست همچنین نمایندگان شهرهای استان مسائل و مشکلات حوزه‌ های انتخابیه‌ خود را با وزیرنیرو در میان گذاشتند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha