برگزاری اولین جلسه شورای فضای مجازی استان کرمان

اولین جلسه شورای فضای مجازی استان کرمان با هدف سیاستگذاری، برنامه‌ ریزی، هم افزایی و مشارکت تمام دستگاه‌ های متولی در این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اولین جلسه شورای مجازی استان کرمان صبح امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار کرمان برگزار شد.

در این جلسه؛ آیین‌ نامه اجرایی و سه کارگروه"رصد و پایش مجازی"، "آموزش و تولید محتوا" و "فنی، اقتصادی و تامین امنیت سایبری" طرح گردید.

حجت‌ الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه، توجه به حوزه آموزشی در مباحث تربیتی و سواد رسانه‌ ای در مسیر مناسب را مورد تاکید قرار داد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با بیان اینکه مصوبات شورای فضای مجازی استان به مانند شورای تامین، لازم‌الاجرا هستند، گفت: عمده‌ ترین تهدیدات در فضای مجازی حول محور مباحث فرهنگی است و به همین دلیل باید در این فضا رصد مناسبی انجام شود و دستگاه‌ های متولی در این خصوص با یکدیگر هماهنگ باشند.


رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز، عنوان کرد: شوراهای استانی ذیل شورای عالی فضای مجازی و بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت عالمانه و هوشمندانه فضای مجازی شکل گرفته و به صورت ماهانه برگزار می‌ شود.


وی با اشاره به سه کارگروه ذیل شورای استانی فضای مجازی، خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ ها برنامه‌ های مدنظر با هدف برنامه‌ ریزی جهت مدیریت فضای مجازی را به شورای استانی ارائه می‌ دهند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha