درخشش دانش آموزان فارس در جشنواره فرهنگی هنری علوی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان و فرهنگیان فارس در دومین جشنواره فرهنگی هنری علوی سراسر کشور موفق به کسب ۲۸مقام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،علی رضا شادباش گفت: جشنواره ملی فرهنگی هنری علوی با هدف تعمیق آگاهی و معرفت دانش آموزان نسبت به سیره امیرالمؤمنین (ع) و معارف علوی و تحکیم اصول و مبانی دینی، به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه با زبان فرهنگ و هنر برگزار شده است.

او افزود: این جشنواره با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر، وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان و دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه انجام شده است.
شادباش خاطرنشان کرد: از ۲۲۲ اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره در ده بخش شعر، داستان، فیلم کوتاه، دلنوشته، مقاله نویسی، نقاشی خط، نقاشی رنگ روغن، خوشنویسی، کتابخوانی و کتاب نویسی، تعداد ۲۴ اثردانش آموزی و تعداد ۴ اثر فرهنگیان از سوی هیئت داوران حائز رتبه‌های اول، دوم، سوم برگزیده و شایسته تقدیر شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی برگزیدگان این جشنواره در بخش دانش آموزی گفت: دانش اموز رها جعفری در رشته داستان از آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، نگین شاهسونی در رشته شعر از شیراز، محمد صالح کشاورز در رشته فیلم کوتاه مستند از شیراز رتبه‌های اول و ملیکا صالحی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز و امیر رضا محجوبی نیا در رشته نامه‌ای به پدرم از شیراز و امیر عباس حیدری در رشته کتاب سازی از شیراز رتبه‌های دوم را از آن خود کردند.
شادباش عنوان کرد: شیرین کریمی از آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز در رشته نامه‌ای به پدرم، فاطمه نادری از آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در رشته داستان، یسنا حق شناس از آموزش و پرورش کازرون در رشته فیلم کوتاه و تارا سادات مساوات از آموزش و پرورش جهرم در رشته خط شکسته نستعلیق و محمد رویین تن از آموزش و پرورش لامرد در رشته شعر رتبه‌های سوم را کسب کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش آموزان آوا ضرغام پور، آیدا تاجبخش، پریا اصدقایی، سوگند یوسفی، محمد امین رنجبر، عرشیا احمدی از آموزش و پرورش جهرم، یگانه شرفی، زهرا اسدی از آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، علیرضا تقی زاده، آریا خسروی از آموزش و پرورش مرودشت، محمد امین رزمی از آموزش و پرورش داراب و میلاد ساریخانی از آموزش و پرورش صفا شهر در رشته نامه‌ای به پدرم رتبه برگزیده و ابوالفضل صمصام نیا از آموزش و پرورش فیروز آباد در رشته شعر موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند.
شادباش اضافه کرد: در بخش فرهنگیان سیما سلیمان پور از آموزش و پرورش ششده در رشته شعر، مرتضی پور شیرازی از آموزش و پرورش اوز در رشته مقاله نویسی، و مجتبی رحم دار از آموزش و پرورش فسا در رشته خوشنویسی رتبه‌های دوم و امیر پژمان از آموزش و پرورش استهبان در رشته خوشنویسی نسخ موفق به کسب شایسته تقدیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha