توزیع ۳ تن مرغ بین بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در کرمان

مدیرعامل انجمن خیریه "یاس کرمان" گفت: این انجمن خیریه در راستای حمایت مادی و معنوی از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان طرح توزیع ۳ تن مرغ منجمد به همراه بسته های کمک معیشتی میان بیماران نیازمند تحت پوشش خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدرضا بهرامی ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران اظهار داشت: با همت خیرین ۳ تن گوشت مرغ منجمد تهیه و به همراه بسته های غذایی بین بیماران این انجمن در حال توزیع می باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجمن خیریه "یاس کرمان" همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: تهیه سبد کالا در جهت فقر غذایی و رفع سوء تغذیه بین خانواده‌ های بیماران نیازمند تحت پوشش، یکی از اولویت‌ های این انجمن به‌شمار می‌ رود، از این رو تلاش کرده ایم با اعتماد سازی و جذب حداکثری کمک‌ های مردمی و خیران به بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش خود توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل انجمن خیریه "یاس کرمان" افزایش اعتماد خیران به این انجمن خیریه را نتیجه شفافیت مالی و فعالیت های این انجمن ذکر و بیان کرد: فعالیت و اقدامات انجمن یاس کرمان در راستای اهداف این انجمن بوده تا باری از روی دوش بیمار مبتلا به سرطان کاسته شود.

شایان ذکر است؛ بیش از ۶ هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان " یاس کرمان" بوده و از حمایت های مادی و معنوی این انجمن استفاده می کنند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha