نجات سرنشینان ۳ خوردوی گرفتار در رودخانه سیلابی منوجان 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان گفت: در پی بارندگی ها در شهرستان منوجان و جاری شدن روان آب ها، ۳ خودرو با ۳ سرنشین در بستر رودخانه مسیر تجدانو_ هشتبندی گرفتار شده بودند، که با تلاش راهداران خوشبختانه بدون هیچ گونه تلفات جانی نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین سالاری گفت: در پی بارندگی ها در شهرستان منوجان و جاری شدن روان آب ها، راهداران در شهرستان منوجان ۳ خودرو با ۳ سرنشین از مردم گرفتار در سیل را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.


وی افزود: این خودروهای گرفتار در سیلاب در جاده های فرعی و در بستر رودخانه مسیر تجدانو_ هشتبندی در حوزه شهرستان منوجان گرفتار سیلاب شده بودند، که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده های آنان وارد نشد.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان ادامه داد: در حال حاضر تردد در همه محور های اصلی حوزه شهرستان منوجان جریان دارد و فقط محور فرعی منوجان_هشت بندی از سمت روستای تجدانو مسدود است.


سالاری؛ از مردم و رانندگان درخواست کرد: بعلت بارش باران و احتمال طغیان رودخانه ها در گذر از مناطق سیل خیز و رودخانه های فصلی جوانب احتیاط را رعایت و از تردد شبانه که سبب کاهش دید مناسب در جاده های بارانی و گذر از رودخانه ها است تا حد مقدور خودداری کنند.


وی از آماده باش نیروهای راهداری منوجان و فعال بودن گشت راهداری این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در جاده های منوجان مردم و رانندگان موارد را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند؛ تا راهدران و گشت های راهداری برای سامان دهی، رفع و یا کاهش مخاطرات جاده ای به محل اعزام شوند.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha