در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان باز هستند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمان، گفت: با توجه به میزان بارش های جوی و برودت هوا احتمال یخ زدگی بیش از حد معمول سطح محورها خصوصا در محورهای کوهستانی وجود دارد و ممکن است برخی محورها با انسداد مواجه شوند، اما در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمان بازند و رانندگان همچنان موظف به رعایت اصول ایمنی هنگام رانندگی هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده؛ گفت: با توجه به میزان بارش های جوی و برودت هوا احتمال یخ زدگی بیش از حد معمول سطح محورها خصوصا در محورهای کوهستانی وجود دارد و ممکن است برخی محورها با انسداد مواجه شوند؛ اما در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمان بازند و رانندگان همچنان موظف به رعایت اصول ایمنی هنگام رانندگی هستند.

وی افزود: علیرغم بارش های صورت گرفته، تمامی محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر باز هستند و تردد در آنها جریان دارد؛ اما با شرایط جوی ناپایدار استان کرمان و بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها، از رانندگان درخواست می شود با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده ای پیشگیری کنند.

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، تصریح کرد: با وجود بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان کرمان و مه گرفتگی شدید در برخی محورها به خصوص محور سیرجان – کرمان و لغزندگی شدید، ترددها با احتیاط کامل صورت گیرد.

عراقی زاده، تاکید داشت: با اشاره به این که مرکز مدیریت راه‌ های این اداره کل همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ آماده پاسخگویی به مردم است، افزود: هموطنان قبل از سفر با سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت آب و هوایی مسیر مورد نظر خود اطلاع کسب کنند.

وی یادآور شد: هموطنان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر، علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، تمام امکانات لازم و سایر مایحتاج ضروری را داشته باشند.

وزارت راه و شهرسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha