با تلاش ۱۸ ساعته امدادگران و تیم آنست، فرد مفقود شده در گلباف پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در شهر گلباف خبر داد و گفت: پس از ۱۸ ساعت تلاش، سرانجام امدادگران با کمک تیم آنست جمعیت هلال احمر استان کرمان موفق شدند، فرد مفقودی را در دهنه هشتادان اندوهجرد در منطقه رودخیز گلباف پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح گفت: در پی تماس تلفنی نیروی انتظامی‌ با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر، بلافاصله سه تیم امداد و نجات از شهر گلباف در ساعت ۱۴ روز ۱۹ آبان ماه جاری جهت جستجو و نجات اعزام شدند.

وی با اشاره به تلاش ۱۴ ساعته نیروهای هلال احمر در طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: تیم آنست جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از صبح امروز عملیات جستجو را آغاز کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر تاکنون روستاهای هشتادمین، جلگه، گودسلیمانی گودگچی، رودسیب و زاینده رود را برای جستجوی فرد مفقودی رصد کردند.

فلاح؛ با اشاره به اینکه عملیات جستجو و نجات با حضور ۱۳ نیروی امدادی هلال احمر توسط ۴ دستگاه خودروی امداد و نجات در منطقه گلباف ادامه داشت؛ خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش ۱۸ ساعته نیروهای هلال احمر، تیم آنست جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز موفق شد فرد مفقودی را در دهنه هشتادان اندوهجرد در منطقه رودخیز گلباف پیدا کند.

لازم به ذکر است این زن ۵۵ ساله از روز شنبه ۱۷ دیماه ۱۴۰۱ در شهر گلباف مفقود شده است؛ که نیروی انتظامی این مورد مفقودی را در مورخ ۱۹ دی ماه جاری به جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرده است.

روابط عمومی هلال احمر کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha