قدردانی ویژه فرمانده انتظامی استان کرمان از مردم در ویژه برنامه"مرد میدان" 

فرمانده انتظامی استان کرمان در حسن ختام دهه مقاومت در ویژه برنامه «مرد میدان» از مردم فهیم، قدرشناس و حاضر در میدان دیار کریمان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد سردار دلها به صورت ویژه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، با حضور در ویژه برنامه مرد میدان شبکه استانی کرمان، گفت: قبل از هر چیز جا دار از تمامی همرزمان ایثارگر و شهدای مجموعه انتظامی که رهروان حقیقی سردار دلها بودند، یاد و به روح مطهرشان سلام و صلوات اهدا کنیم.

وی در ادامه افزود: سردار دلها در دوران جهاد مقاومت و همچنین در دورانی از زندگی پرخیر و برکت خود در منطقه جنوب شرق کشور مجاهدت های زیادی را داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: امنیت و آرامش مردم در دهه ۷۰ در جنوب شرق کشور دچار اختلال و مورد آماج اشرار و قاچاقچیان شده بود و مردم ناامنی را تجربه می کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: جنوب شرق استان کرمان نیز در دهه ۷۰ از این نا آرامی ها مستثنی نبود و همین امر منجر شد تا سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از فراغت از دوران دفاع مقدس و بنا به مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و فرمان حضرت آقا به منطقه شرق کشور تشریف بیاورند.

وی بیان کرد: اینگونه بود که دورانی از زندگی پر خیر و برکت سردار دلها در منطقه جنوب شرق کشور و بالاخص در جنوب و شرق استان کرمان سپری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، اظهار داشت: سردار دلها با راه اندازی قرارگاه قدس سپاه و انفکاک از حوزه مقاومت و حضور در این مناطق و ارتباطی که با سران طوایف و عشایر و مردم این مناطق انجام داد به معنای واقعی اقتدار توام با رافت و جوانمردی را به نمایش گذاشت.

سردار ناظری ابراز داشت: اولین باری که مفهوم اجتماعی شدن امنیت و اینکه به معنای واقعی خود، امنیت به کمک مردم و به دست مردم شکل بگیرد در آن دوران و در استان کرمان و با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

وی؛ یکی از ویژگی های شاخص سردار دلها را وفای به عهد عنوان و تاکید کرد: امروز مناطق جنوب شرق کشور عاشق حاج قاسم هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، خاطرنشان کرد: سردار دلها عنایت خاصی به مجموعه انتظامی داشتند و ایشان سه مولفه مهم اقتدار، امنیت و آرامش را در عملکرد نیروی انتظامی شاخص و مشهود دانستند و ما نیز باید تلاش کنیم رهرو حقیقی این شهید عزیز باشیم.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha