استفاده از نرم افزارهای موبایلی لازمه کار روابط عمومی ها می باشد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: استفاده از نرم افزارهای موبایلی لازمه کار روابط عمومی هاست، تا بتوان با سرعت دقت و در هر شرایطی از آنها استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در راستای سلسله کارگاه های آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کارگاه آموزشی استفاده از نرم افزارهای موبایلی در روابط عمومی در محل خانه دانشگاه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه با بیان اینکه مسئول روابط عمومی یک سازمان باید باعث ایجاد آرامش در سازمان باشد، گفت: روابط عمومی باید محتوا ساز باشد و مهارت های لازم جهت تولید محتوا را داشته باشد.

مهندس محمد ثمری افزود: استفاده از نرم افزارهای موبایلی لازمه کار روابط عمومی هاست، تا بتوان با سرعت دقت و در هر شرایطی از آنها استفاده کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: همچنین روابط عمومی ها باید افکار سنج باشند و مهارت سنجش افکار عمومی را نیز کسب کنند.

ثمری خاطرنشان کرد: افکار سنجی یعنی توقعات مردم از سازمان و دیدگاه آنها در خصوص خدمات و فعالیت های آن سازمان را بدست آوریم.

در ادامه این کارگاه مسئول فرهنگی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور نیز در خصوص اهمیت روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی در ظاهر یک رفتار تبلیغ گونه است، اما این صفت گویای باطن آن نیست؛ زیرا در این جنگ رسانه ای نباید میدان را خالی کرد و باید ارزش ها را درک کرد و بر مبنای آن فعالیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، اهمیت بالای فضای مجازی را خاطرنشان و ابراز کرد: روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان است.

وی بیان کرد: بالاترین معجزه خداوند که قرآن است، یک نوع رسانه مکتوب است و در آیات قرآن کریم ۵۶۷ بار بر انتقال آگاهی اشاره داشته است.

مسئول فرهنگی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور، اشاره کرد: در تقسیم بندی آیات قرآن کریم در خصوص ارتباطات به چهار نوع ارتباط انسان با خدا، با خود، با طبیعت و با اجتماع اشاره شده است.

حجت الاسلام حسنی، عنوان کرد: اصول کار در روابط عمومی بر چند اصل فهم و درک صحیح، اخلاق مداری و تواضع و صداقت، فداکاری و از خود گذشتگی، قدرت و توان کافی، تحمل شخص مخالف، ایجاد رابطه دوستی، عملکرد همه جانبه، پرهیز از حاشیه سازی و تلاش برای اصلاح خود استوار است.

شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه، مهندس حمید مددی مطالب لازم در خصوص کار با نرم افزارهای موبایلی را به شرکت کنندگان ارائه داد.

معرفی نرم افزارهای مورد نیاز در روابط عمومی و روش کار با آنها از جمله مطالبی بود؛ که در این جلسه به مسئولان روابط عمومی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان آموزش داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha